lördag 4 februari 2012

F**K YOU PAIN!

& jag menar det verkligen. ligger i soffan och liiiider verkligen lider! jag kan inte sitta, då skriker jag. ligga, hm fortfarande väldigt smärtsamt men går väl an. inget val? gå, går jag som en gammal kärring. hugger till då och då, så där fint i magen. mmm nice! mot min vilja så tryckte jag precis i mig lite gröt & 2 tradolan. får se hur länge den får vara kvar i magen? kommer nog åka upp lite fort som den åkte ner. den lilla activian kl 6 fick inte vara kvar länge och då hade jag ändå inte ätit på flera timmar. min mage har gjort sååå förbannat ont hela dagen! så här har det varit av och till nu hela veckan. men inte lika illa som idag. :(

får lida fram tills måndag morgon och ringa min läkare på c-las, säkert komma in och ta lite prover osv. dock gör det inte ont på höger sida (där levern sitter) utan på vänster, mer där mjälten sitter. hoppas att det "bara" är ett nytt magsår och att jag behöver någon annan medicin att ta dagligen istället för den jag tar nu.

sammanfattning: this fucking sucks. snyft! vill inte att jag ska behöva gå igenom samma skit igen, alla provtagningar, undersökningar, sjukhusvistelser osv. no thank you.

nu ska jag lägga mig i sängen, lyssna på musik och förhoppningsvis sova lite till. mår alltid så dåligt av mitt smärtstillande, därför jag enbart tar det om jag verkligen behöver det. nu är det nödfall då att åka in akut på en helg är sämst, händer ingenting. låååång väntetid och att läggas in hjälper mig inte iaf. nej, godnatt då. jag som ville se million dollar baby kl 21.30. not going to happen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar